Uudenmaan liitto Ajankohtaista Yhteystiedot
Ilmoitus

Haemme kulttuuriasioiden asiantuntijaa

Haemme kulttuuriasioiden asiantuntijaa 31.12.2024 saakka kestävään työsuhteeseen. Tehtävä on aluksi määräaikainen, projektiluontoinen selvitystyö. Selvityksen pohjalta tehdään esitys tehtävän hoitamisesta määräaikaisuuden jälkeen.

Aluekehittämislain mukaisesti maakuntien liittojen tehtävänä on edistää kulttuuria osana maakunnallista strategiatyötä. Tehtävänäsi on laatia esitys Uudenmaan liiton roolista tämän kulttuuritehtävän hoitamisessa ja sen mukaisesta organisoitumisesta sekä vastata toimeenpanon pilotoinnista. Lisäksi vastaat liiton muista kulttuurisektorin tehtävistä (mm. Uusimaa-palkinto) tiiviissä yhteistyössä liiton muiden asiantuntijoiden, kuntien ja sekä muiden keskeisten sidosryhmien kanssa.

Tehtävän hoitaminen edellyttää korkeakoulututkintoa ja monipuolista tuntemusta kulttuurisektorista sekä sen vaikuttavuudesta maakunnan hyvinvointiin, vetovoimaan sekä talouteen. Edellytämme projektijohtamisen osaamista sekä kykyä hahmottaa kokonaisuuksia ja priorisoida rohkeasti. Työ edellyttää hyviä yhteistyötaitoja, kykyä organisoida tapahtumia yhteistyössä verkostojen kanssa sekä tarvittaessa fasilitoida tilaisuuksia. Tehtävässä menestymistä tukee vahva media- ja viestintäosaaminen.

Tarjoamme työyhteisön, jossa ihmiset viihtyvät hyvin. Meillä työntekijöiden hyvinvointiin ja osaamisen kehittämiseen satsataan. Kehitämme yhdessä työtapojamme jatkuvasti. Tarjoamme hyvät työsuhde-edut, mm. laajat työterveyshuollon palvelut.

Työ alkaa mahdollisimman pian. Tehtävän palvelussuhteen ehdot määräytyvät kunnallisen yleisen virka- ja työehtosopimuksen mukaan. Tehtävästä maksettava tehtäväkohtainen palkka on 3 600-3 960 euroa. Viiden vuoden kokemuksesta maksetaan 3 %:n kokemuslisä ja kymmenen vuoden kokemuksesta 8 %:n lisä. Tehtävässä noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa.

Pyydämme jättämään hakemukset ensisijaisesti sähköisesti Kuntarekry-järjestelmään osoitteessa www.kuntarekry.fi(Siirryt toiseen palveluun) 20.1.2023 mennessä (työavain 489810).

Mikä Uudenmaan liitto?

Uudenmaan liitto on maakunnan strateginen suunnittelija, aluekehitystoimien yhteen sovittaja, maakuntakaavoittaja ja edunvalvoja. Valtaosaa tehtävistämme ohjaavat aluekehittämislaki sekä maankäyttö- ja rakennuslaki. Teemme maakuntatason ilmastotyötä tavoitteenamme hiilineutraali Uusimaa 2030 mennessä.

Uudenmaan liitto on osa maakuntahallintoa. Meillä työskentelee noin 80 asiantuntijaa Helsingissä ja Brysselissä. Rakennamme tulevaisuutta 1,7 miljoonan asukkaan metropolimaakunnassa.

Lisätietoja tehtävästä:

Juha Eskelinen

Johtaja, aluekehittäminen

+358 40 575 2993

Aluekehitystyön johtaminen, maakuntajohtaja Ossi Savolaisen varahenkilö

Palvelee myös ruotsiksi

Outi Ervasti

Kehittämispäällikkö

+358 40 721 2131

Uusimaa-ohjelma, elinkeinopolitiikka ja -yhteistyö, Uudenmaan edunvalvonta, AKKE-rahoitus sekä Uudenmaan yrityspalkinto. Aluekehittämisen johtaja Juha Eskelisen varahenkilö.

Kaikki uutiset