Uudenmaan liitto Ajankohtaista Yhteystiedot
Haku
Vihreällä taustalla sinisiä, piirrettyjä valkovuokkoja. Kulmassa Uusimaa-päivän logo.

Kuule kirjaston kutsu!

Uusimaa-päivänä 21.5.2024 kirjastoissa tutustutaan Uuteenmaahan ja maakunnan innoittamaan kirjallisuuteen ja kulttuuriin.

Haastamme kaikki Uudenmaan kirjastot kokoamaan omista materiaaleista esille Uusimaa-pöydän, jossa voi olla esimerkiksi kattaus paikallisia kirjailijoita ja tekijöitä, alueen luontoon ja historiaan liittyviä tietokirjoja tai kaunokirjallisuuttaa, jonka tapahtumat sijoittuvat Uudellemaalle.

Lisätietoa Uudestamaasta tarjoaa Uusimaa-info (pdf)(Avautuu uuteen ikkunaan) ja tekemistä lapsille Valkovuokko-koriste (pdf)(Avautuu uuteen ikkunaan). Mukavia kirjastohetkiä!

Postaa päivän tunnelmat somessa #uusimaapäivä

Materiaaleja järjestäjille

Tulosta alta Uusimaa-päivän materiaalit kirjastoille:

Osallistu museokortin arvontaan

Arvomme Uusimaa-päivän kunniaksi 5 museokorttia. Museokortilla (arvo 79 €) vierailet vuoden ajan kiinnostavimmissa kulttuurikohteissa ympäri Uuttamaata ja Suomea. Arvonta on avoin kaikille Uusimaa-päivään osallistuville. Täytä lomake alla olevasta linkistä 21.5.2024 mennessä. Ilmoitamme voittajille henkilökohtaisesti.

Sivu päivitetty viimeksi: 4.4.2024