Ihmisellä puhelin kädessä, jonka yläpuolella leijailee piirrettyjä kirjekuoria.

Tilaa Uudenmaan liiton uutiskirjeitä

Uudenmaan liitto julkaisee neljää uutiskirjettä, joiden postituslistoille voit liittyä tällä sivulla. Uutiskirjeissä kerromme maakunnan suunnittelun ajankohtaisuutiset. Voit liittyä yhden tai useamman uutiskirjeen tilaajaksi. Jokaisen uutiskirjeen mukana saat ohjeet listalta poistumisesta ja tilaustietojen muuttamisesta.

Lähetämme tärkeimmät yksittäiset uutisemme sähköpostiisi heti uutisointipäivänä. Aiheita ovat esimerkiksi maakuntavaltuuston ja -hallituksen päätökset, Uudenmaan edunvalvonta-asiat sekä etukäteistiedot tärkeimmistä tapahtumistamme, kuten Maakuntaparlamentista. Saat viestejä 1–3 kuukaudessa.

Maakuntakaavan uutiskirjeessä kerromme kaavatyöstä ja aluesuunnittelun muista ajankohtaisista aiheista. Uutiskirje ilmestyy 4–6 kertaa vuodessa.

Viimeksi julkaistut Maakuntakaavan uutiskirjeet

Hiilineutraali Uusimaa -uutiskirjeissä nostamme esiin Uudenmaan ilmastotyön etenemistä, toimivia ratkaisuja sekä ihmisiä ilmastotyön takana. Uutiskirje ilmestyy 4–6 kertaa vuodessa.

Viimeksi julkaistut Hiilineutraali Uusimaa -uutiskirjeet

Elinvoimainen Uusimaa -uutiskirjeessä on ajankohtaisia aiheita Uudenmaan elinkeinoista, työllisyysasioista sekä tutkimus-, kehittämis- ja innovaatiotoiminnasta. Uutiskirje ilmestyy noin neljä kertaa vuodessa.

Viimeksi julkaistut Elinvoimainen Uusimaa -uutiskirjeet

Tilaa uutiskirjeitämme

Valitse tilattavat uutiskirjeet

Uudenmaan liiton uutiset ja tapahtumat -uutiskirje