Uudenmaan liitolla on käytössään sähköinen asiointipalvelu. Asiointipalveluun tunnistautuneet käyttäjät voivat jättää erilaisia lomakkeita viranomaiskäsittelyyn tietoturvallisesti.
Palveluun tunnistaudutaan suomi.fi -tunnistautumisella eli henkilökohtaisilla pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Tunnistautuneet henkilöt liittyvät edustamaansa organisaatioon ja voivat toimia sen nimissä. Kuhunkin organisaatioon liitetyt henkilöt pääsevät tarkastelemaan kaikkia kyseisen organisaation palveluun jättämiä hakemuksia ja niiden käsittelyn tilaa.
Ennen kuin aloitat rahoitushakemuksen täyttämisen, tutustuthan huolella asiointipalvelun käyttöohjeeseen. Kuhunkin rahoitushakuun on lisäksi erilliset hakuohjeet, jotka julkaistaan hakuilmoituksen yhteydessä.
Kaikissa palvelun käyttöön liittyvissä asioissa voit olla meihin yhteydessä sähköpostilla: toimisto@uudenmaanliitto.fi.
Lisätietoja:
Liisa Setälä
Hallintopäällikkö
liisa.setala@uudenmaanliitto.fi
Johdon ja päätöksenteon tuki, hankinta-asiat ja sopimukset, tiedonhallinta, tietosuojavastaava. Va. hallintojohtaja Inka Tikkasen varahenkilö.
Ajankohtaista
3.4.2024
Tervetuloa EAKR- ja JTF-hankkeiden starttikoulutuksiin huhtikuussa
Järjestämme kolme starttikoulutusta Uudistuva ja osaava Suomi 2021–2027 -ohjelmasta rahoitusta saaneille EAKR- ja JTF-hankkeille. Opastamme hyvän hallinnon, seurannan ja raportoinnin käytännöissä.
26.3.2024
AKKE-rahoitushaku avoinna pienimuotoisille selvityshankkeille
Kestävän kasvun ja elinvoiman AKKE-rahoitushaun pienimuotoisille uusimaalaisille selvityshankkeille on avoinna. Tuen määrä hanketta kohti on 20 000–50 000 euroa, ja hankkeen kesto voi olla enintään tämän vuoden loppuun. Rahoituksen haku päättyy 29. huhtikuuta.
Sivu päivitetty viimeksi: 20.3.2024