Uudenmaan liiton sähköinen asiointipalvelu
Uudenmaan liitolla on käytössään sähköinen asiointipalvelu. Asiointipalveluun tunnistautuneet käyttäjät voivat jättää erilaisia lomakkeita viranomaiskäsittelyyn tietoturvallisesti.
Palveluun tunnistaudutaan suomi.fi -tunnistautumisella eli henkilökohtaisilla pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Tunnistautuneet henkilöt liittyvät edustamaansa organisaatioon ja voivat toimia sen nimissä. Kuhunkin organisaatioon liitetyt henkilöt pääsevät tarkastelemaan kaikkia kyseisen organisaation palveluun jättämiä hakemuksia ja niiden käsittelyn tilaa.
Ennen kuin aloitat rahoitushakemuksen täyttämisen, tutustuthan huolella asiointipalvelun käyttöohjeeseen. Kuhunkin rahoitushakuun on lisäksi erilliset hakuohjeet, jotka julkaistaan hakuilmoituksen yhteydessä.
Kaikissa palvelun käyttöön liittyvissä asioissa voit olla meihin yhteydessä sähköpostilla: toimisto@uudenmaanliitto.fi.
Lisätietoja:

Liisa Setälä
Hallintopäällikkö
liisa.setala@uudenmaanliitto.fi
Päätöksenteon tuki, asianhallinta ja asiakirjahallinta, hankinta-asiat ja sopimukset, tietosuojavastaava
Ajankohtaista

19.4.2023
Kohti kestäviä hankintoja – EAKR-rahoituksella uusi toimintamalli kunnille ja yrityksille
Julkisten hankintojen suunnitteluun on valmistunut uusi työkalu, joka auttaa kunnan hankintayksiköitä tekemään kestävämpiä ja markkinalähtöisempiä hankintoja ja joka helpottaa yritysten osallistumista julkisiin hankintoihin. Uudenmaan liitto tuki mallin kehittämistä EAKR-rahoituksella.

17.4.2023
Uudeltamaalta 12 hanketta saamassa EAKR-rahoitusta
Euroopan aluekehitysrahaston (EAKR) Etelä-Suomen rahoitushakuun saatiin Uudeltamaalta kolmekymmentä hankehakemusta. Näistä Uudenmaan maakunnan yhteistyöryhmä ja sen sihteeristö esittävät rahoitettavaksi kahtatoista hanketta.
Sivu päivitetty viimeksi: 1.2.2023