Tulevaisuuden kehitys­kulkuja ennakoivat mega­trendit aiheena Tulevaisuus­tutkassa 17.1.

Oranssi tausta, jonka keskellä ympyrä. Ympyrän päällä valkoinen vino palkki, jossa lukee Tulevaisuustutka.

Maailmamme ja yhteiskuntamme muuttuvat koko ajan. Tulevaisuustutka-webinaarissa tiistaina 17.1.2023 klo 8.15–9.15 käännetään katseet tulevaisuuteemme vaikuttaviin muutoksiin Uudellamaalla.

Sitran strategia- ja ennakointijohtaja Katri Vataja johdattaa tulevaisuuden kulkuja ennakoiviin megatrendeihin ja niiden vaikutuksiin Uudellamaalla. Sitra julkaisi tammikuussa uuden päivityksen megatrendikatsaukseen. Mitkä megatrendit ovat erityisen merkityksellisiä Uudellamaalla? Onko jotain uutta näköpiirissä?

Tilaisuuden juontajana toimii aluekehitysjohtaja Juha Eskelinen Uudenmaan liitosta. Hän myös pohtii, mitä jäi käteen vuodesta 2022.

Tulevaisuustutka-webinaarisarjassa ennakoidaan globaaleja muutosvoimia ja niiden vaikutuksia Uudellemaalle. Uudenmaan liiton järjestämän Tulevaisuustutka-webinaarit ovat avoimia kaikille maakunnan tulevaisuudesta kiinnostuneille.

Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Tilaisuuden tallenne julkaistaan Uudenmaan liiton Youtube-tilillä(Siirryt toiseen palveluun).

Tervetuloa orientoitumaan tulevaan!

EnnakointiTapahtumat