Uudenmaan Kasvupolku tarjoaa yrityksille tukea kasvuun ja kehittymiseen

KasvuOpen-logo ja Uudenmaan kasvupolku -teksti. Hahmo, joka puhuu puhelimeen.

Kasvu Openin Uudenmaan Kasvupolku on maksuton sparrausohjelma Keski-Uudenmaan ja Lohjan alueen yrityksille, joilla on aitoa kasvu- ja kehitysintoa. Ohjelma synnyttää konkreettisia kehitystoimia ja kontakteja yritysten kasvun ja kehittymisen tueksi. Uudenmaan liitto on mukana Uudenmaan Kasvupolulla.

Vuonna 2023 Kasvupolku-ohjelmissa sparrattiin 230 kasvuyritystä ympäri Suomen. Joukkoon mahtui tuoreita startup-yrityksiä ja kymmeniä miljoonia euroja vaihtavia konkariyrityksiä. Sparraus tuo ulkopuolista näkökulmaa siihen, miten yrityksen toiminnan voi viedä seuraavalle tasolle: olitpa sitten kasvattamassa yrityksen liikevaihtoa tai hakemassa uusia markkina-avauksia. Sparrausten teemat vaihtelevat yrityksen tarpeen mukaan esimerkiksi myynnistä rahoitukseen.

– Kasvuhaluisille pk-yrityksille ja yrittäjille tämä ohjelma on ainutlaatuinen tilaisuus saada maksutonta, asiantuntevaa ja alueen elinkeinoelämän tarpeet hyvin tuntevaa neuvontaa ja sparrausta. Ohjelmaan voi hakea kaikki uusimaalaiset yritykset ja yrittäjät, kertoo kehittämispäällikkö Outi Ervasti Uudenmaan liitosta.

Ohjelmassa yritys saa arvokkaita kontakteja ja tapaa asiantuntevia sparraajia. Ohjelmassa on tarjolla:

Yrityksille maksuttoman sparrauksen mahdollistavat Kasvu Openin valtakunnalliset kumppanit yhdessä Kasvupolku-kumppaneiden kanssa. Uudenmaan Kasvupolun kumppaneita ovat Uudenmaan liiton lisäksi Keski-Uudenmaan koulutuskuntayhtymä Keuda, Keski-Uudenmaan Kehittämiskeskus Keuke, Leckle, Uudenmaan TE-palvelut, Uudenmaan Yrittäjät ja YritysLohja.

Haku sparrausohjelmaan on auki 19.3.2024 asti.

Outi Ervasti

Kehittämispäällikkö

Uusimaa-ohjelma, työllisyys- ja elinkeinopolitiikka, Uudenmaan edunvalvonta, AKKE-rahoitus sekä Uudenmaan yrityspalkinto. Aluekehittämisen johtaja Eero Venäläisen varahenkilö.

Vivi Pöntiö, Kasvu Open, puh. 050 439 8988, vivi.pontio@kasvuopen.fi

Elinkeinot