Gå till innehåll
Nylands förbund Aktuellt Kontaktuppgifter

Prenumerera på Nylands förbunds nyhetsbrev

Nylands förbund publicerar fyra nyhetsbrev, och på denna sida kan du prenumerera på våra nyhetsbrev. I nyhetsbreven som du får till din e-post informerar vi om de senaste nyheterna som berör planeringen av landskapet. Nyhetsbreven är tvåspråkiga.

Du kan prenumerera på ett eller flera nyhetsbrev. Varje nyhetsbrev innehåller information om hur man kan säga upp sin prenumeration eller ändra sina prenumerationsuppgifter.

Vi skickar våra viktigaste enskilda nyheter till din e-post genast den dag då de publiceras. Exempel på teman är landskapsfullmäktiges och -styrelsens beslut, ärenden som gäller Nylands intressebevakning samt förhandsuppgifter om våra viktigaste evenemang, såsom Landskapsparlamentet. Du får 1–3 meddelanden per månad.

I landskapsplanens nyhetsbrev berättar vi om planarbetet och andra aktuella teman inom regionplaneringen. Nyhetsbrevet utkommer 4 till 6 gånger om året.

Det senaste nyhetsbrevet för landskapsplanen

I nyhetsbreven för Klimatneutralt Nyland lyfter vi fram hur klimatarbetet fortskrider i landskapet, välfungerande lösningar och människor bakom klimatarbetet. Nyhetsbrevet utkommer 4 till 6 gånger om året.

Det senaste nyhetsbrevet för klimatneutralt Nyland

I nyhetsbrevet för Livskraftigt Nyland ingår aktuella teman om nyländska näringar, sysselsättningsfrågor samt forsknings-, utvecklings- och innovationsverksamhet. Nyhetsbrevet utkommer cirka fyra gånger om året.

Det senaste nyhetsbrevet för Livskraftigt Nyland

Prenumerera på våra nyhetsbrev

Välj de nyhetsbrev som du prenumererar på

Nylands förbunds nyheter och evenemang