Uudenmaan kulttuurifoorumi kutsuu 24.9. – Ilmoittaudu mukaan

Uudenmaan kulttuurifoorumi.

Ensimmäistä kertaa järjestettävä Uudenmaan kulttuurifoorumi kutsuu kulttuurin ja luovan alan toimijat Helsingin musiikkitalolle 24. syyskuuta. Miltä näyttää kulttuurin tulevaisuus Uudellamaalla, ja mikä puhuttaa luovaa alaa juuri nyt?

Koko päivän kestävä tapahtuma on suunnattu taiteilijoille, päättäjille, kulttuuripalvelujen tuottajille, luovien alojen yrittäjille, kunnille, korkeakouluille ja muille alasta kiinnostuneille.

Kulttuurifoorumin avaa tiede- ja kulttuuriministeri Sari Multala. Aamupäivän kiinnostavissa puheenvuoroissa puidaan kulttuurialan ajankohtaisia ilmiöitä. Lounastauon jälkeen kieli vaihtuu englantiin takkatulikeskustelun ja keynote-puheenvuoron ajaksi. Päivän teemat nivoo yhteen värikäs paneelikeskustelu.

Uudenmaan kulttuurifoorumin pääjärjestäjiä ovat Uudenmaan liitto, Taiteen edistämiskeskus, Taideyliopisto ja Helsingin kaupunki.

Tutustu päivittyvään ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan!

Katriina Rosavaara

Asiantuntija