Vahvista yrityksesi kasvu­mahdollisuuksia Keski-Uudenmaan Kasvupolulla

Tekstit Keski-Uusimaa ja Kasvuopen. Kaksi puista nukkea istuu pöydän ääressä ja ovat keskenään vuorovaikutuksessa.

Haku Keski-Uudenmaan Kasvupolku® -ohjelmaan on käynnissä. Tavoitteena on synnyttää uusia ideoita ja kontakteja yritysten kehittymisen moottoriksi.

Keski-Uudenmaan Kasvupolku on maksuton sparrausohjelma yrityksille. Kasvupolku yhdistää yrittäjät, sparraajat ja yhteistyökumppanit.

– Vaikka polku on kohdennettu pääosin Keski-Uudenmaan alueelle, se on avoinna kaikille uusimaalaisille yrityksille. Kannattaa ehdottomasti hakea mukaan, kannustaa kehittämispäällikkö Outi Ervasti Uudenmaan liitosta.

Kasvupolku-ohjelmassa yritykset saavat:

– Uudellamaalla on 44 prosenttia koko maan kasvuyrityksistä. Maakunnassa on valtavasti potentiaalia uudelle kasvulle, Ervasti kertoo.

Haku Kasvupolulle on nyt käynnissä

Sparrauksen mahdollistavat Kasvu Openin valtakunnalliset kumppanit yhdessä paikallisten kumppaneiden kanssa. Keski-Uudenmaan Kasvupolun kumppaneita ovat Uudenmaan liiton lisäksi Helsingin seudun kauppakamari, Uudenmaan Yrittäjät, Keuda, Keski-Uudenmaan Kehittämiskeskus Keuke ja Uudenmaan TE-toimisto.

– Yrittäjän halu kasvattaa liiketoimintaa ratkaisee, kun uusia työpaikkoja luodaan ja tehdään investointeja. Kasvupolku on eriomainen toimintatapa kasvun vauhdittamiseksi, Ervasti sanoo.

Haku ohjelmaan on käynnissä 21.3.2023 saakka. Ohjelma sopii yrityksille, joilla on y-tunnus ja aitoa kehittymisintoa.

Outi Ervasti

Kehittämispäällikkö

Uusimaa-ohjelma, työllisyys- ja elinkeinopolitiikka, Uudenmaan edunvalvonta, AKKE-rahoitus sekä Uudenmaan yrityspalkinto. Aluekehittämisen johtaja Eero Venäläisen varahenkilö.

Vivi Pöntiö, Kasvu Open, p. 050 439 8988, vivi.pontio@kasvuopen.fi

Elinkeinot