
Uudenmaan liitolla on käytössään sähköinen asiointipalvelu. Asiointipalveluun tunnistautuneet käyttäjät voivat jättää erilaisia lomakkeita viranomaiskäsittelyyn tietoturvallisesti.
Palveluun tunnistaudutaan suomi.fi -tunnistautumisella eli henkilökohtaisilla pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Tunnistautuneet henkilöt liittyvät edustamaansa organisaatioon ja voivat toimia sen nimissä. Kuhunkin organisaatioon liitetyt henkilöt pääsevät tarkastelemaan kaikkia kyseisen organisaation palveluun jättämiä hakemuksia ja niiden käsittelyn tilaa.
Ennen kuin aloitat rahoitushakemuksen täyttämisen, tutustuthan huolella asiointipalvelun käyttöohjeeseen. Kuhunkin rahoitushakuun on lisäksi erilliset hakuohjeet, jotka julkaistaan hakuilmoituksen yhteydessä.
Kaikissa palvelun käyttöön liittyvissä asioissa voit olla meihin yhteydessä sähköpostilla: toimisto@uudenmaanliitto.fi.
Lisätietoja:

Liisa Isokangas
Hallintojohtaja
liisa.isokangas@uudenmaanliitto.fi
Yleis-, talous- ja henkilöstöhallinnon johtaminen, johdon ja päätöksenteon tuki, hankinta-asiat ja sopimukset, tiedonhallinta, tietosuojavastaava.
Ajankohtaista

2.5.2025
Rahoitusta ja tukea hanketoimijoille – tutustu tuleviin rahoitushakuihin
Kevään ja syksyn aikana on avoinna useita EAKR-, ESR+- ja Interreg-hakuja. Rahoitusta on tarjolla muun muassa vihreää siirtymää, lastensuojelua, työllistymistä ja pieniä paikkakuntia kehittäville hankkeille.

30.4.2025
Haemme maksatusasiantuntijaa
Etsimme joukkoomme kokenutta ja tavoitteellista maksatusasiantuntijaa / valvojaa määräaikaiseen tehtävään 31.12.2026 asti. Työhösi kuuluu mm. Interreg-ohjelmien valvonta- ja tarkastustehtävät, valvottavien hankkeiden ohjaus ja neuvonta sekä yhteistyö hallintoviranomaisten kanssa.
Sivu päivitetty viimeksi: 20.3.2024