Uudenmaan liiton sähköinen asiointipalvelu

Uudenmaan liitolla on käytössään sähköinen asiointipalvelu. Asiointipalveluun tunnistautuneet käyttäjät voivat jättää erilaisia lomakkeita viranomaiskäsittelyyn tietoturvallisesti.

Palveluun tunnistaudutaan suomi.fi -tunnistautumisella eli henkilökohtaisilla pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Tunnistautuneet henkilöt liittyvät edustamaansa organisaatioon ja voivat toimia sen nimissä. Kuhunkin organisaatioon liitetyt henkilöt pääsevät tarkastelemaan kaikkia kyseisen organisaation palveluun jättämiä hakemuksia ja niiden käsittelyn tilaa.

Ennen kuin aloitat rahoitushakemuksen täyttämisen, tutustuthan huolella asiointipalvelun käyttöohjeeseen. Kuhunkin rahoitushakuun on lisäksi erilliset hakuohjeet, jotka julkaistaan hakuilmoituksen yhteydessä.

Kaikissa palvelun käyttöön liittyvissä asioissa voit olla meihin yhteydessä sähköpostilla: toimisto@uudenmaanliitto.fi.

Liisa Setälä

Hallintopäällikkö

Päätöksenteon tuki, asianhallinta ja asiakirjahallinta, hankinta-asiat ja sopimukset, tietosuojavastaava

Sivu päivitetty viimeksi: 20.3.2024