Minne menet metropoli? Tervetuloa MetropoliAreenaan Triplaan 31.1.

Kaupunkimaisema, jossa esimerkiksi korkeita rakennuksia, laivoja ja lentokoneita.

Metropolipolitiikka tuo menestystä koko Suomelle. Juuri nyt tarvitaan enemmän metropolipolitiikkaa – puhetta ja tekoja seudun elinvoiman varmistamiseksi.

Tervetuloa tiistaina 31.1. klo 15.00–17.00 mukaan suureen seudulliseen MetropoliAreenaan kuuntelemaan kiinnostavia puheenvuoroja metropolipolitiikasta ja ottamaan kantaa. Ei anneta hyvinvoinnin valua metropolista pois, vaan tehdään kestävää tulevaisuutta yhdessä. Tapahtuma järjestetään Kauppakeskus Triplan kulttuuriaukiolla Helsingin Pasilassa.

Metropolialueellamme on mahdollisuus tehdä hyvää koko Suomelle.

Näistä ja muista seudullisesti tärkeistä teemoista puhutaan MetropoliAreenassa!

Areenalla mukana ovat kansanedustaja Eveliina Heinäluoma (sdp.), eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja Saara Hyrkkö (vihr.), kansanedustaja, varapuheenjohtaja Leena Meri (ps.), varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen (kesk.), eduskuntaryhmän puheenjohtaja Jussi Saramo (vas.) sekä kansanedustaja Elina Valtonen (kok.).

Ehdokkaita haastamassa ovat pormestari Juhana Vartiainen (Helsinki), kaupunginjohtaja Jukka Mäkelä (Espoo), kaupunginjohtaja Ritva Viljanen (Vantaa), Uudenmaan maakuntajohtaja Ossi Savolainen, Kauppakamarin toimitusjohtaja Pia Pakarinen sekä yritysjohtajia.

Paneelin juontaa toimittaja Jaakko Loikkanen MTV:lta.

MetropoliAreenan järjestävät Helsingin seudun kauppakamari, Uudenmaan liitto, Etelä-Suomen media, Helsinki, Espoo, Vantaa ja Kauniainen. Tilaisuus on kaikille maksuton ja avoin. Tilaisuutta voi seurata myös suoran verkkolähetyksen kautta.

Tule tapaamaan ja kuulemaan ehdokkaita, päättäjiä ja yritysten edustajia!

Helsingin seudun kauppakamarin, Uudenmaan liito, Helsingin, Espoon, Vantaan, Kauniaisten, Helsingin uuisten, Länsiväylän ja Vantaan sanomien logot.