Tervetuloa suureen EU-vaalikeskusteluun 22.5.

Kaupunkimaisema, jossa esimerkiksi korkeita rakennuksia, laivoja ja lentokoneita.

EU-vaalit nousevat puheenaiheeksi MetropoliAreenassa keskiviikkona 22.5. klo 15–17 Mall of Triplan Tapahtuma-aukiolla Helsingissä. Tapahtumassa pääsee tapaamaan kevään EU-vaaliehdokkaita, osallistumaan keskusteluun ja kuulemaan ehdokkaiden ja puolueiden kantoja Helsingin seudulle tärkeistä EU-vaikuttamisen teemoista. Keskustelua voi seurata myös etänä.

Metropolipolitiikka tuo menestystä koko Suomelle. Juuri nyt tarvitaan enemmän metropolipolitiikkaa – puhetta ja tekoja seudun elinvoiman varmistamiseksi.

Lavalla keskustelemassa EU-vaaliehdokkaat:

Ehdokkaita haastamassa:

Tilaisuuden juontaa MTV:n toimittaja Shahin Doagu.

MetropoliAreena on kaikille avoin ja maksuton tapahtuma. Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Helsingin seudun kauppakamari, Uudenmaan liitto, Helsingin, Espoon ja Vantaan kaupungit sekä Länsiväylä, Helsingin Uutiset ja Vantaan Sanomat.

Tervetuloa!

Johanna Juselius