Uudenmaan liitto Ajankohtaista Yhteystiedot

Maakuntaparlamentti kutsuu lokakuun lopussa

Merimaisema Helsingistä, logo Uudenmaan maakuntaparlamentti, Nylands landskapsparlament 31.10.-1.11.2024.

Uudenmaan maakuntaparlamentti järjestetään tänä vuonna 31.10.–1.11. Tervetuloa mukaan maakunnan vuosittaiseen ykköstapahtumaan. Kannattaa jo merkitä ajankohta kalenteriin. Lähetämme ohjelman ja lisätietoa, kun avaamme ilmoittautumisen elokuun lopulla.

Luvassa on aiempaa keskustelevampi ohjelma, sillä se rakentuu suurelta osin paneelikeskusteluista. Puheenaiheet ovat ilmastotyö, TKI-satsaukset, työllisyystavoitteet, hyvinvointialueiden tulevaisuus sekä liikennekysymykset.

Ensimmäisen päivän tapahtumapaikka on Sokos Hotel Tripla hyvien yhteyksien äärellä Pasilassa. Ohjelma jatkuu Tallinnaan matkaavalla viihtyisällä ja uudistetulla Victoria-laivalla. Voit osallistua pelkästään maissa järjestettävään osuuteen tai koko tapahtumaan risteilyineen. Tallinnassa on mahdollisuus myös piipahtaa maissa.

Uudenmaan Maakuntaparlamentti on vaikuttajafoorumi, joka kokoaa vuosittain satoja osallistujia ajankohtaisten teemojen pariin. Parlamentti on vakiintunut alueen päättäjien ja asiantuntijoiden syksyiseksi tapaamis- ja keskustelufoorumiksi.

Kuulumisiin kesälomakauden jälkeen!

Lisätietoja: