Uudenmaan liitto Ajankohtaista Yhteystiedot

Tervetuloa Maakuntaparlamenttiin 31.10.–1.11. – Ilmoittautuminen on avoinna

Merimaisema Helsingistä, logo Uudenmaan maakuntaparlamentti, Nylands landskapsparlament 31.10.-1.11.2024.

Maakunnan vuosittainen ykköstapahtuma tekee paluun vuoden tauon jälkeen. Luvassa on aiempaa keskustelevampi ohjelma, joka rakentuu suurelta osin paneelikeskusteluista. Puheenaiheina ovat ilmastotyö, TKI-satsaukset, työllisyystavoitteet, hyvinvointialueiden tulevaisuus sekä liikennekysymykset.

Torstaina 31.10. kello 9–16.30 tapahtumapaikkana on Sokos Hotel Tripla hyvien kulkuyhteyksien äärellä. Ohjelma jatkuu Tallinnaan matkaavalla viihtyisällä Victoria-laivalla. Paluu Helsinkiin on perjantaina 1.11. kello 16. Voit osallistua pelkästään maissa järjestettävään osuuteen tai koko tapahtumaan risteilyineen.

Maakuntavaltuuston jäsenet, maakuntahallituksen jäsenet ja varajäsenet, tarkastuslautakunta, vaalien valmistelutoimikunta sekä alueen kansanedustajat ovat kutsuvieraitamme. Muille osallistumiskustannus on edullinen.

Tutustu ohjelmaan ja varaa paikkasi viimeistään 19.9.!

Lisätietoja:

Ohjelma: