Uudenmaan kulttuurimarkkinat -hanke järjestää infotilaisuuksia taiteilijoille ja muille luovien alojen toimijoille

Ulkona oleva merkki infopisteestä.

Uudellamaalla asuvat luovien alojen toimijat ja taiteilijat ovat tervetulleita Uudenmaan kulttuurimarkkinat -hankkeen esittelytilaisuuksiin. Uudenmaan liiton toteuttamassa hankkeessa vahvistetaan kulttuurin yhdenvertaista saatavuutta alueella ja lisätään alan työllisyyttä.

Uudenmaan liitto järjestää infotilaisuuksia siitä, miten luovien alojen toimijat ja taiteilijat voivat osallistua hankkeeseen ja minkälaisia kulttuuripalveluita kunnat ovat kiinnostuneita ostamaan hankkeen aikana. Hankkeen aikana kaikki alueen 26 kuntaa saavat käyttöönsä ostorahan, jolla ne voivat hankkia kuntaan valitsemaansa sisältöä.

Kesän aikana järjestettävissä infotilaisuuksissa jaetaan kunnista saatua tietoa. Infotilaisuuksien jälkeen hankkeesta kiinnostuneilla taiteilijoilla ja luovien alojen toimijoilla on aikaa muotoilla tarjouksia kunnille Helsingin Musiikkitalossa 24.9.2024 järjestettävään Kulttuurimarkkinat-tapahtumaan. Täällä toivotaan ostajien ja myyjien kohtaavan, verkostoituvan ja saavan uusia ideoita siihen, miten kulttuuripalvelut voisivat saavuttaa paremmin kaikki Uudenmaan asukkaat.

Ilmoittaudu mukaan infoihin

Suomenkieliset infot

Ruotsinkielinen info

Englanninkielinen info

• Tiistai 11.6. klo 12–13

Kaikissa infoissa on sama sisältö. Tilaisuudet pidetään Teamsin välityksellä.

Lisätietoa Kulttuurimarkkinat-hankkeesta:

Päivi Komsi-Karppi