Miten työnantajat voivat edistää kestävää liikkumista? Aiheeseen pureudutaan webinaarissa 22.11.

Taustalla siniseksi muutettu kaupunkimaisema. Keskellä Yritykset sydän ilmasto -teksti.

Yritykset ❤️ Ilmasto -tapahtumat tarjoavat uusimaalaisille yrityksille ajankohtaista tietoa ilmastonmuutoksen vaikutuksista liiketoimintaympäristöihin ja näkökulmia eri toimialoille. Kestävän liikkumisen edistäminen työpaikalla on aiheena tiistaina 22.11. klo 8.30–10.00 järjestettävässä webinaarissa.

Kestävän liikkumisen edistäminen työpaikoilla kannattaa, sillä se tuo mukanaan muun muassa kustannussäästöjä sairaspoissaolojen vähentyessä, lisää työntekijöiden hyvinvointia ja työssäjaksamista, sekä tukee organisaation ympäristö- ja yhteiskuntavastuullisuutta ja työnantajamielikuvaa.

Webinaarissa kuullaan yritysten roolista kestävän liikkumisen edistämisessä kansallisten strategioiden valossa sekä esitellään yrityksille ja muille työnantajille suunnattuja kestävän liikkumisen palveluita. Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille kiinnostuneille.

Ohjelma:

Tapahtuman järjestää Uudenmaan liitto ja Vantaan kaupunki yhteistyössä ITS Finlandin kanssa. Mikäli et pääse paikalle webinaariin, voit tilata ilmoittautumislomakkeen kautta webinaaritallenteen.

Haluatko järjestää oman tapahtumasi osana Yritykset ❤️ Ilmasto -tapahtumasarjaa?

Heta Itämäki, projektikoordinaattori, Vantaan kaupunki, puh. 040 6315 686, heta.itamaki@vantaa.fi

Pia Tynys

Johtava ilmastoasiantuntija