Så hittar du vår byrå

Vår byrå ligger i Böle invid bra förbindelser.

Besöksadress för Nylands förbunds byrå

Estersporten 2 B, Helsingfors

Med tåg

Böle station ligger på ca 400 meters avstånd från vår byrå. Du kan gå till byrån längs Böle bro eller genom köpcentret Tripla. Flygplatstågen stannar i Böle.

Med spårvagn

Från Helsingfors centrum kommer du till oss med spårvagnarna 2, 7 och 9. De närmaste hållplatserna är Löneboställsporten och Estersporten.

Med buss

Från Järnvägstorget går också buss nummer 23 till Böle. Den närmaste hållplatsen heter Estersporten.

Med personbil

För den som kommer med personbil finns det några avgiftsbelagda parkeringsplatser utanför vårt kontor. Ingången till närmaste parkeringshall finns hundra meter från byrån.

Med egen eller stadscykel

Det finns parkeringsplatser för cyklar på vår fastighets gård. De närmaste stadscykelstationerna är Estersporten och Magistratstorget.

Byråns läge på kartan

Sidan uppdaterad senast: 21.2.2024