Paleltaako ensi talvena? Tulevaisuus­tutkassa 28.9. keskityttiin energia­kriisiin Uuden­maan näkö­kulmasta

Oranssi tausta, jonka keskellä ympyrä. Ympyrän päällä valkoinen vino palkki, jossa lukee Tulevaisuustutka.

Venäjän aloittama hyökkäyssota on johtanut kansainväliseen energiakriisiin. Myös Suomessa varautuminen kriisiin käy kovaa vauhtia. Vaikea tilanne koskettaa sekä yksittäisiä kansalaisia että koko yhteiskuntaa.

Syksyn ensimmäisessä Tulevaisuustutka-webinaarissa keskiviikkona 28.9. klo 8.15–9.15 pohdittiin käsillä olevan energiakriisin haasteita, ratkaisuja ja näkymiä Uudellamaalla.

Tilaisuuden ohjelma:

Tilaisuuden puheenjohtajana toimi aluekehitysjohtaja Juha Eskelinen Uudenmaan liitosta.

Tulevaisuustutka-webinaarisarjassa ennakoidaan globaaleja muutosvoimia ja niiden vaikutuksia Uudellemaalle. Uudenmaan liiton järjestämän Tulevaisuustutka-webinaarit ovat avoimia kaikille maakunnan tulevaisuudesta kiinnostuneille.

Katso tilaisuuden tallenne:

Johannes Herala

Erityisasiantuntija

+358 44 365 1988

Uudenmaan alueellinen kehitys, kunta- ja aluetalous, toimintaympäristön analyysit, erillisselvitykset